Bende 36+3 um dun kayinvalidem ve kayinpederim sagolsun camlarin hepsini sildiler tulleri guneslikleri fonları yikadilar
Kayinbabam koltuklari sildi
Esimden isten gelince kolidor yollugunu ve yatak odasi yolugunu silmis
Gecen gunde cocuk odasinin seklini kendi annemle degistirirken temizlemistik dipten zaten.
Sagolsunlar işleri baya bitirdiler bende dun tum gun hastanedeydim
Mutfak dolaplari var iste tuvalet banyo hep yikaniyorda banyoyu bir derin temizlemek lazim yinede