Eldgrn Kızlar bu gün tuvaletteyken gri akıntı gördüm daha deminde banyodan çıktıktan sonra altımı silerken akıntı gibi turuncu akıntı geldi ara ara kontrolünü sağlayacağım hiç üstüne görme falan yaşamadım 9+1 oldum yarın doktor randevum var normal değil biliyorum napicam yarına kadar ben ya
Yagmurrr98 Eldgrn Acile gidin canım hemen zararlımi zararsizmi bilemeyiz yarını bekleme için içini yer
AyseKA Eldgrn bana da aynısı aynı haftalarda olmuştu. Hemen doktora koştum. Bişey değil sorun yok dedi. Bi daha gelmedi olmadı tekrar.
Eldgrn Yagmurrr98 valla bende ilk defa gördüm akıntı bildiğin ama turuncu tonu takibini yapıyorum şimdi
hry İlk gebeligimde sanıyorum 13. Haftaydi turuncu leke gelmişti.doktora gitmiştim ertesi gün.normal olduğunu soylemisti.sonra bir daha da olmadı zaten.
Eldgrn Yagmurrr98 hry Çıktım şimdi progestar o ilacı verdi 15 gün istirahat et yat dedi bebek büyümüş bayağı ellerini ayaklarını gördük Allah’a şükür herşey yolunda doktor kanama olursa hemen gel dedi
2022bebeki Eldgrn mümkün olduğunca eğilme,uzanma, ağır kaldırma,ev süpürme gibi işlerden uzak durmaya çalışın. Ayağınızın altina yastik koyun bol su sivi tüketin inşallah tekrarlamaz gecmis olsun 🤗
Eldgrn 2022bebeki sağol canım inşallah ilerlemez kanama vb şey olmaz valla elimi ayağımı kestim herşeyden zaten korkudan annemlere gelmiştik burda kalıcam şimdi eşim öyle dedi hem hastane yakın doktorumda yakında diye önlem amaçlı hem yatıp dinlenirim burda daha iyi
Eldgrn AyseKA rabbim kimseye göstermesin böyle şeyi küçük pembe akıntı bile beynimizi uçurdu valla korkudan şimdi dinleniyorum
Eldgrn Yagmurrr98 kesin birşey söylemedi hani çalışıyor musun ağır kaldırdın mi yada cinsel ilişki sonrası mi oldu dedi hiçbiri olmadı yani sebepsiz oldu anlattım oda en az 15 gün istirahat verdi kanama olursa gel hemen dedi bu kadar valla gördüm haraketlerini ya rahatladım kalp atımını falan gördüm 9. haftada kalp atışı duran bir arkadaş vardı aklım aklımı yiyordu iyi mi değil mi diye rahatlamış olduk hem bende