Minikannesi00 Melikeuyar sakinleştirici yapmadılar mı, ben kalbimde ağrı hissediyorum dedim. Hemen yaptılar uyur uyanık bir hal aldım 10 dk. Ve sıkıntısız oldu doğumum
Minikannesi00 Melikeuyar Benim kalpten sıkıntım vardı doğuma yakında kalpte ödem olmuştu girmeden önce ilaç verdiler fakat doğumda çok biyük ağrı ve baskı hissettim nefes alamadım. Sakinleştirici baya iyi gelmişti
simayorunn Yanne bende Çarşamba günü spinal sezeryan oldum sizede geçmiş olsun Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin acaba sizinde boyun ve baş ağrınız oluyor mu ben hiç kımıldayamıyom 😥
Yanne simayorunn geçmiş olsun canım çok sizde Allah bağışlasın hayır belim ağrıyor daha çok yorulduğum da falan