Semaan canım genelden sonra ağrı olduğu için ve bebeği görebilmek için spinal istedim pişman değilim. Sadece bebek çıkarken baskı oluyor ama o an o heyecanla umrunuzda bile olmuyor zaten hemşireler sürekli başınızda nasılsın diye soruyorlar bişey olduğunda hemen müdahale ediyorlar hiç korkmayın. Panik atak dışında herkes olabilir bence spinal herşeyi unutuyorsunuz merak etmeyin🤭