Asli-beren ben başta beli lastikli pantolonlar almıştım 38 giyerken önce 40 sonra 42 aldım. 4.aya kadar bu şekilde idare ettim. Hem biraz ince kumaş ifil ifil rahat oluyor. Sonrasında da defactodan siyah hamile pantolonu aldım. Şimdi 28 haftalığım elbiselere geçtim. Sıcakta pantolon çekilmiyor