Kızlar selam 12+3 deyim. Çalışıyorum. Ama artık pantolonların rahatsız ediyor akşama doğru afedersiniz çok gaz birikintisi oluyor eve geliyorum ağrım oluyor wc den de çıkamıyorum bı sure. Karnında yok aslında hiç. Neden oluyor yaşayan varmı? Hamile pantolonuna geçmeli miyim szce daha erken değil mi