-Papatya- hayallliiim 😁😁 evet eşime diyorum ki şimdi böyle doğuma kadar düşünemiyorum diyorum gülüyor 🤷🏻♀️
hayallliiim Crnn_1 bende 3 bucuk kilo verdim ilaç verdi doktor daha yeni yemeye başladım 3 hafta varya mahfoldum
hayallliiim Gcl23 Gcl23 yaa bende aynısını kullanıyorum benim kesti hatta afedersin çok gaz yaptı dün gece içmedim mahfoldum bugün
AsliOz 10+3 hala mide bulantım devam ediyor iştahsızım koku hassasiyetim var prilam kullanıyorum gece yatmadan iki tane en azından gündüz kusmamamı sağlıyor umarım bir an önce geçer
hayallliiim AsliOz banada yazdı doktorum 3 haftadır yemiyorum içmiyorum desem yeri ilaç almayım diye çok zorladım kendimi kussamda yemeye çalıştım ama son hafta yer yemez çıkarmaya başladım 3 bucuk kilo vermişim doktorda aksatma dedi
yldzkbra46 hayallliiim bugün 11 olduk ama yoğun bulantılarım tam geçti derken geri geldi. Prilam kullanıyorum malesef yoksa nasıl geçer bu günler bilmiyorum 🥴