hayallliiim Evet kızlar geçen haftada 9 haftalık diye post açmıştım ne alemdesiniz bulantıları olanlar geçtimi daha başlamadı diyenler başladımı ne alemdesiniz tam olarak ne kadar oldunuz kilolar ne alemde
Den1z_21 hayallliiim 9 hafdalık oldum ama 5,6 hafdan mıdem bulanıyo agızda kotu tat hayla gecmıyo sızde ne zamn gecdı?
newbabyno2 hayallliiim ben 11 oldum bugün 2li test yaptırdım doktor kıza benzetti bende kıza benzettım bakalım 1 ay sonra tekrar cagırdı🤩
-Papatya- hayallliiim yarın 10 haftalık oluyoruz inş 🤲🏻 Mide bulantısı az kaldı ama bu sefer de yemek yemek istemiyorum 🤢 kasık ağrısı oluyor bazen onun dışında iyiyiz 🥰
Crnn_1 hayallliiim yarın 10+0 oluyorum ara ara bulantı beni mahvediyor sancı kramp giriyor ve çok şişlik var sertlik var beni rahatsız ediyor 🥺 500 gr almışım şimdiye kadar
Gcl23 Hiç iyi gitmiyor çok halsizim. Midem bulanıyor mide yanması yaşamaya başladım. İştahsızlık var bilmiyorum nolacak.
hayallliiim Den1z_21 bende de 6. Haftada başladı 3 bucuk kilo vermişim 10. Haftada ilaç yazdı doktorum 2 gündür iyiydik dün gece içmeyi unuttum bugün mahfoldum valla
Sedaduru Den1z_21 al benden de o kadar tek bana oluyor sanıyordum.Kutu kutu sakız aldım o ağızdaki tat ancak öyle geçiyor gece yatana kadar çiğniyorum tavsiye ederim bi dene sende
aygt Mis gibi geçiyor hamileliğim diye düşünürken mide bulantım ve 3 gündür geçmeyen baş ağrımla mücadele ediyorum.Her tarafım ağrıyor yani yıkılmadım ama ayakta da değilim
hayallliiim -Papatya- bende ilaç kullanıyorum bulantıma iyi geldi ama dün içmeyi unutmuşum mahfoldum bugün bende 10+0 oldum bugün
Berivan3 -Papatya- bende yarın tam 10 haftalık oluca karnım sabaha çok agriyordu serp sert oluyordu yarın korkudan doktora gidicez
-Papatya- hayallliiim prilam dr var bende ilaç ama kullanmak istiyorum çok rahatsız olmadığım sürece içmiyorum
hayallliiim -Papatya- ya banada aynısını verdi karnım acayip gaz doluyor zaten b 12 folik asit coraspirin sabah akşam progestan kullanıyorum bide bu eklendi 2 gün içtim yedim kusmadım dün içmedim bugün 5 6 kere kustum
-Papatya- hayallliiim malesef gaz problemi oluyor. Ben alarm kurdum İlaçlar için yoksa bnde unutuyordum 🤷🏻♀️
Eldgrn hayallliiim ben dün akşam gittim gördüm bayağı haraketliydi yumruk tekme haraketlerini gördük hayırlısı olsun tabi de gördüm rahatladım 9+2
hayallliiim Crnn_1 bende 3 bucuk kilo verdim ilaç verdi doktor daha yeni yemeye başladım 3 hafta varya mahfoldum