cileklicookie Qnl hey maallah. Cabim vallahi suan de factoda terlikler 35 lira kargoda ücretsiz ben o terlikelrden cok memnunum evde balkonda hep onlari giyiyorum al onlardan mis gibii kullan
Qnl cileklicookie walla mis gibi canm renk renk al giy neden olmasın :))) ben her terliği giyemiyorum o yürürken şıpıdık şıpıdık ses çıkarınca beynime kurşun atıyorlar sanki 😂
AgahAli Lcw dan 40 liraya tek bantlı plastik terlik aldım çok da rahat sonrasında da balkonda giyerim dedim çift banttılar bana biraz kaba geldi terlikte önü kapalı sevmediğim için cross tarzı hiç bakmadım bile
Bayancorek Qnl Aaa benim çevremdeki kullanan arkadaşlarım çok memnun ama, kişiden kişiye değişiyor demek, neyse ki iadesi kolay memnun kalmayan olursa iade eder, ben zaten orijinal tercih ediyorum. 🌸🤗
Qnl Bayancorek ya ben evde orjinalini giyiyorum belki ondan çıkarıp ayağımı Akınal Bellaya sokunca kazık gibi geldi resmen bana🙈🤣 belki ondandır
Deletedmom727272 Yavrucuk daxtors markası güzel bende oradan alıcam üstüne de pin takarım çirkin şebelek mis.