Yavrucuk İyi akşamlar.Hastane için nasıl bir terlik ala bilirim? Terliklerinizin resmini gönderirmisin?Belki banada fikir olur.Su geçirmez terlik istyorum.Yani lohusa için değil
Btl-Als Yavrucuk Valla canım ben banyo terliği gibi plastik aldm ilk kızımda süslü terlik almstm ama giymedim malum hastane ortamı pis oluyor bu sefer plastik terlik tercih ettim
Deletedmom73711 Yavrucuk Link atamıyorum ama crocs olabilir veya muadilleri, içi tüylü önü kapalı terlik yazarsanız o model beyaz terlikler var gayet hoş ya da defacto lcw falan çift bantlı terlik oluyor o olabilir
minikmucizemmmmmmm Yavrucuk https://ty.gl/tsdn0jjdep bende bu var geçen seneden beri kullaniyorum çok rahat yenisini almayı düşünmüyorum 🙃
cileklicookie Yavrucuk cross falan diyorlar ama epey pahalo ne bilim o kadar eksik varken bir terlige 300 vermek bana sacma geliyoe. Tercihlere saygi duyarim. Ilk gebeligimde ev terliği götürmüştüm epeyde rahat etmistim eve gelip makineye atip yikamistim :) simdi o terligim nerde bilmiyorum bile ama mutfak balkonunda kullandigim cok rahat bi terligim var onu götüreceğim bu sefer.
Bayancorek cileklicookie Evet orjinalleri pahalı tabi ama bütçeye uygun ; Akinal bella veya daxtors adlı markalar var muadil olarak birebir aynı, ilgisini çeken onlara da bakabilir trendyoldan falan. O kadar eksik olunca, bir terliğe 500-700 tl vermek insanın içinden gelmeyebiliyor cidden. 🌸🤗
Seyma_nur1 Yavrucuk https://ty.gl/wowt0yv39b Bunu aldım canım rahat olacağını da düşünüyorum günlük hayatında kullanabilirsin evde dışarda vs
Padfoot Yavrucuk https://ty.gl/ewmxnk94sg daginin güzel terlikleri var onlara bakabilirsin uygun fiyatlı
Padfoot Bayancorek a101 e yeni modeller gelmiş kadın crocs da, şimdi baktım da, alsam mı bilemedim 🙊 500 tl diyo sonra en ucuz hepsi burada da 835 tl 🫠
cileklicookie Qnl hey maallah. Cabim vallahi suan de factoda terlikler 35 lira kargoda ücretsiz ben o terlikelrden cok memnunum evde balkonda hep onlari giyiyorum al onlardan mis gibii kullan
Bayancorek Qnl Aaa benim çevremdeki kullanan arkadaşlarım çok memnun ama, kişiden kişiye değişiyor demek, neyse ki iadesi kolay memnun kalmayan olursa iade eder, ben zaten orijinal tercih ediyorum. 🌸🤗