Loyam Muhammedamine bunu bilmiyordum eşim de şehir dışında yalnız gideceğim 1 saatlik yol boşuna gitmiş olmam umarım
Muhammedamine Loyam canım ben 3 sene öncesinden bahsediyorum şu anda prosedür aynımı bilemem şu anda 25+2 günlük gebeyim ipne vaktim gelmedi bilmiyorum şu anda düzenin nasıl ilerlediğini
Simbuem Muhammedamine amin teskkurler evet haklısınız ama ben o yatırdığım testten sonra rahatlamıştım annem birinden bisey duymuş bana söyledi aklımı bulandırdi o yüzden telaş ettim ki İnan’n sizin kadar bilfiil degilim masallahiniz var 🙂
Muhammedamine Simbuem ben daha önce iki kez vurundum bu iğneyi illa doğurmanıza gerek yok kayıplarınızdan sonrada vuruyorlar . Sizde vurlmuş olmalısınz ee tecrübe ettiğimiz şeyide biliriz değilmi
Yaso Loyam giderken eşinizin kan grubu kağıdını da götürün ne olur ne olmaz diye benim eşim yanımdaydı tekrardan kan grubumuza bakıldı belli bişey işte ama özel diye illa ordan olacakmış ikimizinde belli oldu yatış yapıldı iğne mi oldum çıktım
Harunnisa Yaso benim kan gurubum pozitif esimin negatif sorun olur mu ki ikinci cocugu dogurucam hic bize kan uyusmazligi varmi diye sormadilar
Ozlemozlm Loyam vla cnm bn vurmadigim icn bilmiyorum ama bnm doktor o zamn esimn kilik bilgisni. Istedi esimle sorunlarim varid glmedi
Muhammedamine Simbuem neden vurulmadınız ? Negatif çıksada bu iğne vuruluyor özellikle 2. Gebelikte ilk doğumdada doğumdan sonra hemen vuruluyor bebeğin kan grubuna göre bebeğe bile vurulabiliyır sizin iğne olmamanızın sebebi bedir ? Doktorlarınız bahsetmedimi iğneden
Simbuem Muhammedamine bahsetti ben vurulmadım on an cok kotuydum cok etkilenmiştim kürtajdan dolayı cok ağladım günlerce kendime gelemedim ve istemediğimi söyledim bir daha çocukta yapmicam dedim o an acimla o yuzden vurulmadım yani
BetlPamukArslan Ben her ay kan veriyorum ve çok şükür negatif çıkıyor ama yinede kontrol altında tutuyor doktorum şuanda 24 haftalık olduk 28.haftada iğne olacağını söyledi doktorumuz.
Simbuem BetlPamukArslan 17 haftalık kontrole gidicem o zaman sorucam bakalim ne dicek benim de içime kurt düştü Allah korusunnn
GamzeCan Simbuem bizde de kan uyusmazlığı var 7. Haftamda akıntımdan dolayı iğne vuruldum. Bende de negatif cıktı fakat yine kanımı alcak haftaya kontrol etcekmiş belli aralıklarla senin doktorun takip etmiyormu?