Simbuem neyden korkuyorsun onu anlamadım benim ilk gebeliğimde kalp atışı olmadı alındı kürtajdan sonra iğne oldum şimdi ikinci gebeliğim testin sonucu pozitif çıktı dünyam başıma yıkıldı doktor böyle birşey neredeyse imkansız dedi farklı iki hastaneye gittik ikisinde de negatif çıktı