Aysekalkan ilknur53 kilo boy ve kan değerlerine göre diyet verirler kendi başına yapma hevesim kan değerlerine göre verilir
Eczacianni NurM1 ay bende 26+1im benfe deniyorum kendi kendime zayıflamayı umaım bebisler kilo alır biz zayıflarız😂
Betusemre Aysekalkan ben sadece diyetle degıl ama aylardır sporla da hergun mücadele edıyorum almamak adına hamıleyım spor yapmayayım demedım . Sizede cok geçmıs olsun umarım en az kılo ıle kapatırız bebeklerımıze kavuşuruz
Aysekalkan Betusemre canım tm anladım ama kendi adına yanlız başına diyet yapma gebe olduğumuz için bizim kandegerlerimiz her ay farklı kasıyor onun için de eşliğinde olmalisin selamet le
Betusemre Aysekalkan ben zaten kendım yapmıyorum kı Zeynep Pelin genç gebe diyetısyenı ile 4 aydır calısıyorum nerden çıkardınız
Aloneanqel ilknur53 ilk gebeliğimde insülin + diyet yapıyordum. Bu ikinci gebeliğimde yiyorum herşeyi
Maviii ilknur53 diyetle kilo verenler var ben sağlıklı besleniyorum kilo alımım 2 gebeliğimde de bebekte oluyor çok şükür. 26 haftalık hamileyim 3 kilo aldım, sebze et kuruyemiş meyve ayran dışında yediğim pek bi şey yok 👍
ilknur53 Nskyhn masllah ne güzel irade sahibi olmak da gerekiyor bence birde etraf baskı ediyor ye 2 canlisin vs 😵
Nskyhn ilknur53 yaaa normalde annem hiç yapmazdı bir kere kızım sen ye ki bebekte kilo alsın dedi sinirden ağladım sanki keyfi yapıyorum diye. Sonra bebisin kilosu iyi çıkınca tamam hakliymissin dedi. 🤭
ilknur53 Nskyhn haha valla gerçekten de söylemek gerekiyor ama bazıları söylesen de anlamıyor ona gıcık oluyorum