Gulbahar47 betaniz kac yada kaç haftaliiksiniz alttan muayene de görebilir ancak. Beta artışı diyorlar ama ben 2 kez dis gebelik gecirdim bi tanrsi cikti instci sekilde dusmedi sabit kaldı digeri hep 2 kat arttı 4. Kan vermemde artışı düşük geldi ki karin boslugumdaydi ne yazikki igneyle düştü