Öncelikle tek doktora bağlı kalmayın adet tarihine göre hesapla 6 7 haftadan sonra bile kese gözükebilir kiminsinde kese geç gözüküyor. 2 günde bir beta verin ben dış gebelik geçirdim. Beta artıyordu ama kese gözükmedi bide aşırı kanamam vardı. Kanama yoksa bir süre bekleyin ama takipte olun