Senanurhakan bende hiç bir sorun yoktu sadece biraz akıntı hissediyordum son günlerde ama o da haftama bağlı arttı diye düşündüm. Kasık ağrısı sancı bir problem yok yani. Tansiyonunu takip et dedi doktor. Baş ağrısı emse çekilmesi olursa hemen gel dedi. Birde diz kapağı ile ayak bileği arası şişerse direk gel dedi. Enfeksiyon doğumu başlatıyormuş sanırım kasılma yapıyormuş. Önümüzdeki ay yine tahlil alalım ilaç başlarız ilerlerse dedi. İdrarda lökosit 17çıktı ona çok değil daha dedi. Enfeksiyon nasıl oluyor bende anlamış değilim 🤷🏻♀️