Ya bende 1 kere düşük yaptım 17 yaşindayim bide 9 ay sonra hamile kaldım 15 mayısta hamile değildim sabaha baya kasik ağrısı vardı yürüyemiyordum doktora gitim enfeksiyon dediler gebelik yok dediler ilaç kullandım sonra 1 sonra hamile kaldım ve şu an 10 haftalık hamileyim enfeksiyonu.m var sadece idrarda var zarar veriyomuş doktora git ihmal etme 🙏