onurhan sedaboz_ keşke tek dogursam 🤣 kaynanamla altlı üstlü oturuyoz benden önce gider hastaneye hahaah 🤣🤣🤣
Semaan sedaboz_ ben ilk doğumumu genel yaptım uyandgmda ne agrım ne sızım vardı yanlış yönlendirme kız insanları 🤣🤣 cok şükür hiçbsey hissetmedim uyudum uyandım odamdayım cok rahattı haftaya ikincisi olucak yine genel istedim iniallah ilki gibi geçer
onurhan sedaboz_ anestesi teknikeriyim dediniz epidural anestezi mi spinal mi sezeryan için en çok hangisini ağrısız atlatırız
Fundatercuman sedaboz_ Ay maşallah 😍 Bende 36+2yim şuanda geçen gün sancılarım çıktı da korkuyorum sezaryan olucam normalde ama en azından 37yi beklese diyorum 😂 Kaç kilo doğdu acaba bebişiniz 😍
sedaboz_ Fundatercuman 3200 doğdu bi sıkıntı yoktu şükür. Zaten 2500 altında olanlar küveze alınıyormuş