Nusya317 Beyni olmayan insanların ağzı da olmasa keşke ! Normalde 50 kilo civarindayim hep, hamileliğimde 20 kilo aldim. Aşırı ödemim vardı. Penguen gibi yuruyordum son zamanlar. Doğum yapalı 38 gün oluyor 15 kilo vermişim bile. Hiç sıkma canını, bu tarz konusan insanlara selam dahi verme. Doğumdan sonra eski haline dönersin hic merak etme ❤ Önemli olan bebeğinin ve senin sağlığın. Kilo alınır verilir, üzülme❤