Defnemomm zayıf olması problem değil pek sağlıklı olduktan sonra ben şu an 37+3 üm bebiş 2800 banada biraz minyon bir bebek olacak ama sağlığı gayet iyi dedi maşallah 🤲🏻 Ama dediğim gibi tek bi doktora bağlı kalma cihazdan cihaza göre bile çok fark ediyor devletinkiler baya eski olduğu için