Kızlar merhaba, 36+3 haftalık hamileyim dün doktor kontrolüne gittim şimdiye kadar gittiğim kontrollerde herhangi bir sıkıntı yoktu ama dün gittiğim de ulturosondan bakarken doktorun dediği sana hiç bebeğinin karnı küçük diye söylediler mi dedi öyle bişe söylemediler dedim sonrasında tamam kalkabilirsin dedi bebeğim kilosu 2.400 dedi herhangi bir skıntımı var dedim ulturosonda bebek 34 haftalık gözüküyor diyor 2 hafta geriden geliyor diyo eğer haftaya da ölçümler aynı çıkarsa sezaryanla alacağız diyor böyle bişe yaşayan var mı kötü bişe olur mu bebeğe 😔