mmihri eylulmomm muhtemelen canım. Erken doğum, suyun az olması vs gibi bi risk görmüyorsa acele etmeyebiliyorlar.
uraz_ve_annesi- eylulmomm 31de girmeye başladım 2 haftada bir girdim şimdi 35. Haftadayım haftada bir gireceksin dedi doktorum
uraz_ve_annesi- eylulmomm idrar yolu enfeksiyonum, var erken doğum riski yaratıyor diye sanırım erken başlattı
gkbyza Kızlar ben özel takipliyim ama bazen devlete gidiyorum mesela tahlil, detaylı usg zamanlarında falan. Nst zamanı da devletten her hafta randevu mu alıyoruz yoksa Her hafta gel diyip randevusuz alıyorlar mı bilgilendirir misiniz
Essezen eylulmomm canım o gittiğin doktora göre değişiyor bildiğim kadarıyla kimi erken başlatıyor kimi geç 👌
Tueaksy Bizde yarın 36 haftaya giriş yapıyoruz ve yarın kontrolum var devlet Hastanesi’nde benide nstye bağlarlar mi acaba