eylulmomm Kaçıncı haftadan itibaren nst ye bagliyolar ben 32+3 ün dün gittim 3 hafta sonra görüşürüz dedi sanki 32 den itibaren diye duymuştum
Bayancorek eylulmomm her seferinde girilecek diye bir şey yok pek. 28. de ve 30. haftada şikayetim vardı nts ye bağladılar, 33 de gittim dün ; şikayetim yok diye bağlamadı bu sefer.
Guloyku eylulmomm 34.hafta kontrole gittiğimde nst girdim 35te normal farklı bir ağrı şikayetin yoksa
karakiz1 eylulmomm Ben 32de baslamistim devlet hastanesine gidiyorum araya bayram falan girdi 35 oldum yarinda nst giricem her hafta dedi bana hatta
mmihri eylulmomm muhtemelen canım. Erken doğum, suyun az olması vs gibi bi risk görmüyorsa acele etmeyebiliyorlar.