Deletedmom8373 2505 bende öyleydim ama aşıyorum heralde yavaş yavaş bu sefer gittiğimde ufak bir endişem vardı ama gece hiç uyuyamadım heyecandan 😂
Munure Deletedmom8373 bı iyi bı kötü oluyorum 13+6 yım arada diyorum ilacı birakayim bakayım geçmiş mi bulantım bı kere icmesem o gün mahvoluyorum maalesef ilaca devam halsizlik çok hala onun dışında kaşık yada bel ağrım yok çok şükür 🌹🌹
Deletedmom8373 Munure Az kalmış geçer bence mide bulantılarıda doktorlar da bu haftalarda hareket etmeye başladığı için mide bulantılarının olduğunu söylüyor ne kadar doğru bilemiyorum ama 🥰
Munure Deletedmom8373 inşallah ya 🌼🌹🌹 ay sağlıklı olsun da çekeriz valla mide bulantısı da halsizlikte
haticeeozel Deletedmom8373 bende bugüne kadar kusma olmadı ama bugün kusmaktan ciğerlerim sökülecekti. Bişey yemeye korkuyorum. İnşaAllah ilk son olur;((
Deletedmom8373 haticeeozel Bende de olmadı henüz inşallah da olmaz ama bazen kusma noktasına geliyorum bu aralar 🙄
Deletedmom8373 Munure Valla bende öyle diyorum herşeyini çekerim yeter ki iyi olsun ❤️ Sağlıkla alalım kucağımıza hepimiz Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏
cansualisa Kızlar bişi sorucammm13.3 ümm normalde ama devlet ultrasonunda 12+4 çıktım bu cinsiyet zamanını değiştirir mi?
Deletedmom8373 cansualisa Cinsiyet zamanını neden değiştirsin ki o bebekle alakalı bazı bebekler gizler çok geç görünür bazıları 10. Haftada öğreniyor. Ben sanmıyorum değiştireceğini o bebeğin kendini göstermesi ile alakalı bence.
cansualisa Deletedmom8373 anlamadınız 13.3 göre mi gitsem yani 12.4 e mi gitsemmm küçük ya net olarak demek istedim😀
Deletedmom8373 cansualisa Doktorum bana bir sonraki randevuya ultrasona göre gel dedi sanırım ultrasona göre gitmek mantıklı oluyor.
cansualisa Deletedmom8373 12 haftalıkken uyumluyduuu ultrasyonaaa yakalamıştık sımdı niye oldu BÖyle anlamadım
Deletedmom8373 cansualisa Canım haftasını yakalar diyorlar geriden gelince bende çok bilmiyorum ama cihazdan cihaza da değişiyormuş