Deletedmom8373 Kızlar n’aptınız ? Nasıl gidiyor 13. Hafta belirtileri geri gelen var mı? Ben ne yesem midem bulanıyor ilk haftalardaki bulantılar bu kadar yoğun değildi ama şükür çok şikayetçi değilim bu durumdan 😍
minismom Deletedmom8373 benim dun fazla bi bulantım yoktu bugunde hic olmadı ama dunden beri sag kasık agrısı we bel agrısı war normalmidir bilemedim
cansualisa Deletedmom8373 13+3 2 gün önce kusmaktan helak oldum bugün iyiyim dünde bir kere kustum tatlı asla yiyemiyorum eksi tuzlu hamur işi Of’a cnm hiç istemiyor açım diye yiyorum
2505 Deletedmom8373 bulantı durumu çok değişken prilam kullanıyorum🙈 onun haricinde arada kasık ağrıları oluyor çok çabuk yoruluyor ve sürekli yatmak istiyorum😂
Munure Deletedmom8373 bı iyi bı kötü oluyorum 13+6 yım arada diyorum ilacı birakayim bakayım geçmiş mi bulantım bı kere icmesem o gün mahvoluyorum maalesef ilaca devam halsizlik çok hala onun dışında kaşık yada bel ağrım yok çok şükür 🌹🌹
Deletedmom8373 minismom Kasıklarım benimde ağrıyor ara ara ev işi yaparsam da belim ağrıyor onun dışında çok ve sürekli bir ağrım yok aslında. Normaldir bence rahim büyümeye devam ediyor. Benim bazen karnım elektrik çarpmış gibi oluyor birden o bazen acı veriyor o kadar
minismom Deletedmom8373 gaz sancısı gibi yuz ustu yatınca gecio ama benimde ole her zaman yok dunden beri arada gelio gidio
minismom Deletedmom8373 ewet p.tesi gunu yaptırdım sen yaptırdınmı ikili tarama testinin sonucları e nabızda cıkarmı acaba doktor persembe gnu cıkar dedi ama e nabızda sadece kan grubu war digerleri gorunmuyo
Deletedmom8373 minismom Yaptırdım bende dün bi kan verdim bir de ense kalınlığı ölçtü benim doktorum kan sonucu da 15 gün sonra çıkar dedi bakalım daha çıkmadı ama e nabıza düşüyordur zaten serbest hcg bakıyorlar ya
minismom Deletedmom8373 aynen benimde burun kemigine olcumlerine flan baktı iste aman stn ayın 2 sine aldım randewuyu o zamana kadar cıkar heralde cinsiyet tahmininde bulundumu peki ben sordum ama daha cok kucuk dedi
Deletedmom8373 minismom Ben sormadım ama kendisi söyledi çok erken ama erkek gibi görüyorum bir pipi oluşumu gördüm dedi o kadar 😂
Deletedmom8373 2505 ben bu haftaya kadar kömüş gibi yatırıyordum resmen 😂 bu aralar iyiyim ama moralsizdim biraz daha enerjiğim. Mide bulantılarım da az olduğu için çok etkilemiyor şükür 🙏 bi hareketlerini hissetsem onu sabırsızlıkla bekliyorum
2505 Deletedmom8373 bende yaa ruh halimde iyi değildi kimseyle görüşesim konuşasım dışarı çıkasım yoktu sadece bıraksalar iş güç olmasa sağa sola döne döne yatsam😂😂😂😂
Deletedmom8373 2505 gelir yahu gelmez olur mu benim her randevudan sonra geliyor 😂 bir sonraki randevuya az kala yine çöküyorum gün saydığım için. İnsan her gün görmek istiyor.