NiceNice Merveofs @Ruveyda_baskapan Ben de sizin aldığınızdan aldım hatta şu an üç tane var diyebilirim çocuk emzirmekten gayet rahat ve kullanışlı oluyor özellikle gece emzirmelerinde veya dışarı çıkıp emzirmelerde çok rahat ediyorsun kesinlikle tavsiye ederim
_Lavinya Deletedmom21662 Şu an ben de o moddayim🤣 Zaten sıcaktan çok bunaliyor insan. E bir de yeni emzirmeye çalışıyorsun. Herseyi çıkarıp attım.🤭
demirrleydi_ Ruveyda_baskapan hiç alma canım ben aldım bin pişman oldum zaten bütün göğsü çıkarıyorsun emzirirken onunla emzirdiğim zaman daha çok rahatsız oluyorum inanki hem bebeğin anneye temas etmesi hissetmesi lazım emerken sıkıyo cimcik atıyo e sutyenle bunu yapamıyo sinirleniyo
Deletedmom52620 Nskyhn evet açılıyor birde rahat emziririm diye çapraz hatta denedim giydim bende tanesini 30 TL aldım sosyete pazarı var bizim burada gidince alacağım renk renk vardı 🥰
Deletedmom52620 Deletedmom21662 aynen çapraz olması hoşuma gitti yAni o an emzirme durumunda açabilirim direk kapalı olsaydı indir et sütüm fışkırır diye risk almadım hemde kumaş olarakta çok güzel hemde evin içinde rahat olur
Evhamlianne92 Ruveyda_baskapan ben aldim trendyolda dagide kampanya vardi 3 al 2 olde 90 ya da 100 liradan
Nskyhn Deletedmom52620 bizim burada da kocaman pazar oluyor ozellikle böyle bakacağım hele şu sıcakta her gün bir tane yikatmaya atıyorum bol bol gerekiyor 🥱
Deletedmom52620 Nskyhn aynen çapraz olması daha iyi normal olanlar indir bindir birde göğüsler sütten şişecek tabiki de onu düşünerek ama ilk gebeliğinde bir tane bence al dene derim emzirme sütyeni için
Deletedmom52620 Mucizem_00 Denizli’de sosyete pazarı var eğer instgramları varsa sorarım sipariş gönderiyorlar mı bilmiyorum ama
uraz_ve_annesi- Ruveyda_baskapan valla bende almadım annem ve çevremdeki anneler kullanışlı, olmadığını söylüyor ilk, günler hiç takmazsın zaten diyorlar salıcam ikisinide meydana yapacak bişey yok 😂
Mihrisah20200 Ruveyda_baskapan ya aslında rahat bence kullan ben onu takınca dışarda falan daha rahat ediyorum bide daha sağlıklı göğüslerin Cok sikismaz bari canım
alonee Ruveyda_baskapan birtane e bebekten aldım. Rahat edemezsem sporcu sütyenlerim var onlar çok rahat onları kullanıcam
Aksakal1907 @Ruveyda_baskapan ben normalde de süngerli büstiyerler var onlardan kullanıyorum yani emzircegim zaman tek tarafını yukarı sıyırıp emmesi kolay olur diye düşünüyorum o yüzden emzirme sütyeni almayı düşünmüyorum