Ruveyda_baskapan Yahu bu emzirme sütyeni şart mı? Ben almadım moralleri babaanne sütyeni gibi sevmedim Ya 😂😂
benimmdunyamm Ruveyda_baskapan hemde çok pahalı ben almadım rahat olmak için penye sutyenden Alaçam evde takmak için ortasına bir delik delmis 90 TL den başlıyor malum göğüsler büyük olunca 🤣
Nskyhn Ruveyda_baskapan canım annem diyor ki şimdi annem diye örnek veriyorum çünkü gözümün önünde gördüm 38 yaşında kardeşimi doğurdu. 😂😂 Zaten bütün göğsünü çıkarmak zorunda kaliyorsun sen hiç rahat edemezsin öyle şeylerle diyor.😂 Ben de almadım valla. Doğumdan sonra çok ihtiyaç olursa eşim e bebekten gider orada uygun bı tane deneme amaçlı alır geçer diye düşünüyorum
_ozlmm Ruveyda_baskapan ben onun yerine bralet tarzı kullanıyorum fitilli aldım çok memnunum emzirmek için de kolay olacağını düşünüyorum çok rahat 😂
Nskyhn benimmdunyamm ben de ayni mantikdayim penye sutyenlerden aldım bı da yarım atlet tarzı şeylerim var sırayla kullanırım diye düşünüyorum 😂
_ozlmm Nskyhn trendyolda da var ama ben deneme amaçlı pazarda görünce pazardan almıştım 😂 oda uygun fiyatlı ve çok kaliteli çıktı 😂
_Lavinya Ruveyda_baskapan Bir haftalık anne olarak söylüyorum. Zaten bir tane almıştım. Ama hiç mi hiç kullanışlı bulmadım. Ya da acaba ben mi kullanamadım 😅 Sadece bralet kullanıyorum şu an. Ya da ortasındaki deliği büyütmek zorunda kalacağım iyice 😂
Deletedmom21662 _Lavinya haha benimde rahattan kasıtım silikonlu değil ya direkt indirip emziriyorum hatta şuan o moddayım 😂
_ozlmm _Lavinya evet geçen 15 TL ye bulmuştum stok yaptım renk renk 😂😂fiyatı da uygun denk geliyor çoğu zaman
_Lavinya _ozlmm Vallahi en iyisini yapmışsınız mis gibi. Kan ter içinde kalmıştım resmen😅 Denemelik almıştım kullanımına göre bir iki daha alırım diye ama Allah’tan fazla almamışım ben de.
_Lavinya Deletedmom21662 Şu an ben de o moddayim🤣 Zaten sıcaktan çok bunaliyor insan. E bir de yeni emzirmeye çalışıyorsun. Herseyi çıkarıp attım.🤭
Merveofs Ben bir tane aldım klasik emzirme sütyeninden farklı. Sütyenin tam orta yeri var ya orada iki göğüs için çıtçıt var onu açınca komple göğsü açıyor sana bebiş de rahat rahat içiyor 🤭
NiceNice Merveofs @Ruveyda_baskapan Ben de sizin aldığınızdan aldım hatta şu an üç tane var diyebilirim çocuk emzirmekten gayet rahat ve kullanışlı oluyor özellikle gece emzirmelerinde veya dışarı çıkıp emzirmelerde çok rahat ediyorsun kesinlikle tavsiye ederim
Nskyhn _ozlmm pazar kalp ben ❤️❤️ Gecen ben de pazardan aldım rahat ettim ama yine de her öneriye bakıyorum teşekkürler canım ❤️😂
Deletedmom52620 Ruveyda_baskapan ben sana aldığımı atayım açılıyor sporcu sütyeni gibi penye gayette çok güzel 2 3 ay giyeceğim birşeyi bende almak istemediğim için almadım ilk gebelikte aldım ama kullanamadım destekli full+full kullandığım İçin sanki iç çamaşırı yok gibi geliyordu
drmeri kızlar lcw de e bebeğe ve pentiye göre çok güzeller var. hem sırf pamuk hem 80tl gibi fiyatı. e bebektekiler çok basit geldi. pentide 290tl dedj… ben 2 tane aldım şua lcw den çantaya koymaya. bakacak olan olursa bakabilirsiniz
Ogretmen_Anne_ Ruveyda_baskapan valla ben aldım şuan doğurmadığım halde giyiyorum çok rahat arkadaş ya normal sütyen gibi değil. Pentide indirim oluyo sürekli hamile ürünlerinde çarşamba perşembe günleri sütyenin tanesini 70 80 liraya mı ne aldım 200 liradan düşmüştü