Boss01 Allah razı olsun canım belirtilerim şu şekildeydi bat tarihim 24 Temmuz normalde adet olacağım gün öncesinde bel ağrısı çeker ertesi gün adet olurdum ama nerdeyse bir haftadır aralıklı belime sancı giriyor ve göğüslerim sık olmasada ağrı yapıyordu bide 2 gündür rüyalarımda hamile olduğumu görüyordum uyandığımda sabah ezanı okunuyordu içime doğdu test yaptım daha 3 gün var adete ama pozitif çıktı çok şükür darısı isteyen herkesin başına az önce 2 rekat namaz kıldım Yasin okudum yine dualarıma isteyen herkesi koydum 🌸