Herzamanask4 Kızlar merhaba yaklaşık iki senedir buralardayım adet tarihim ayın 24 bel ağrılarım ve göğüs ağrılarımım önceden başlamadı beni tereddüte koydu ve test yaptım https://resimyukle.io/r/ajPwYJJxHv böyle çıktı vardır değilmi yanıltmaz beni ilk 4 dakikada çıktı
2prensesannesiiii Herzamanask4 pozitif canım hayırlı uğurlu olsun sağlıcakla artsın betanız sağlıcakla alın kucağınıza inşallah 🙏🏻
_Hill_ Herzamanask4 çok sevindim canım.Bebiş haberleri görünce çok mutlu oluyorum.Değerinde yüksek çıkmış rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.Darısı bizim başımıza🤲🏻😊
Sumeyyeabdi Herzamanask4 açılmıyor csnim ama yorumlardan anladığım kadariyla pozitif testiniz sanırım hayırlı olsun bebişiniz o zamab🥰