Gamzeates Kızlar yarın benim randevum var 38+5 olucaz nst muayeneden önce mi giricem hiç girmedim orada bir de nst nerede tam olarak bilgi verebilir misiniz 10.45 randevum daha erken mi gitmeliyim
Glshkyk Gamzeates Gamzeates KADIN DOGUM POLİKLİNİK içinde E1 blok un caprazında NST ünitesi var muayene öncesi gireceksin canım bende haftaya gircem inşallah ilk kez ,nst çekil öyle gel dedi doktor
Rabiaseher Gamzeates ben ilk 33 haftamda girdim biraz erken git ilk nst ye gir sonra doktora git cnm artik ister senden nst git gel yapma elinde bulunsun
BusraAltiok Ben de hiç girmedim bu kontrolde gireceğim sanirim merak ediyorum sizin kontrolünüz benden önce gidince yazabilirmisiniz?
Gamzeates BusraAltiok tabii ama kimse cevap yazmadı ben de internetten araştırdım baska siteler de yazmışlar randevudan önce girin diye cunku nst de sıra beklşyormusuz gerçi nst de nerede polikliniğin oralar da mı onu da bilemiyorum
BusraAltiok Gamzeates evet maalesef ben de bilmiyorum ama sizin haftanız ileri nstye girip öyle doktora gidin
BusraAltiok Gamzeates sizinle burada çok yazıştık sağlıcakla çocuğunuza kavuşun inşallah biz de bugün 31 +6 olduk
Deletedmom8373 Canım ben o haftalarda değilim ama beklerken gördüğüm senin haftalarındaki hamişleri önce nstye gönderiyorlar sonra muayene ediyorlar
Gamzeates Deletedmom8373 çok teşekkür ederim ben de ilk nst gireyim o zaman ama tam nerde sorucam bakalım
Gamzeates BusraAltiok evet sağlıkla kucağınıza alın bu arada direkt nst girdim doktor demeden haftam büyük oldugu için normal kayıt yaptırdığımız yerin tam yanı arkadaşımız aşağıda tarif ettiği gibi sıra alıp giriyorsunuz form var imza atıyorsunuz o kadar :)
Kbraltnksrn Glshkyk merhaba kaç haftalık hamilesiniz acaba birde doktorunuzdan memnunmusunuz bilgi verebilir misiniz rica etsem?
Gamzeates Glshkyk çok teşekkür ederim tarifiniz için 😇 buldum hemen girdim yardımınız için teşekkür ederim ❤️
Glshkyk Kbraltnksrn merhaba 😇 35+2 olduk belli bir doktora almıyorum randevuyu hangisi denk gelirse ona göre gidiyorum
BusraAltiok Rabiaseher doktor kızmaz degilmi niye ben söylemeden çektirdin diye benim de kontrolüm 32 haftaya denk geliyor ben de mi çektirip gideyim en son kontrolde 28 haftaliktim o zaman çektirmediler
Gamzeates Rabiaseher çok teşekkür ederim ❤️ direk girdim nst doktora girmeden iyi ki öyle yaptım yoksa git gel yapcaktım
Rabiaseher BusraAltiok ben 33 de girdim cnm doktorun yanindaki hemsireye sor nst cekip mi geliyim diye istersen ona gore girersin
Rabiaseher BusraAltiok 2 3 hafta da bir oluyo cnm ama ben en son 33 de gittim sonra bi daha gidemedim surekli randevumu iptal ettiler pazartesi gidicem 37 hafta oluyorum son haftalarda daha sık cagiriyolar
BusraAltiok Gamzeates bende kontrolde 32 haftanın içerisinde oluyorum ben de mi girip gitsem nstye bilemedim
Glshkyk Gamzeates rica ederim ne demek 😇😍bu arada muayene randevunuz kactaydı sıra çok beklediniz mi nst için ? hani nst de iken randevu sıranızı geldi öi acaba onu merak ediyorum