MDeniz42 yok makinede yapmıyorum zaten. Kaynar suya deterjanı azar azar çözdüre çözdüre ekliyorum ama uğraşsam saatlerimi alır başında beklemem lazım döke döke yaptığım için. Deterjanın üstüne az bi suyu dökünce de kalıp gibi kalıyor ne kadar uğraşsam da erimiyor. Bıraktım artık eritmeyi direk döküyorum makineye bitsin de sıvı alıcam😅