Zibzib Bu kilo olayı gerçekten bizi mahvedecek. 35+5te gittim 2900dü. Çevremdekiler yüzünden o kadar kendimi darladim ki herkes zayıf zayıf dedi. Ama doktorum haftasina göre çok iyi olduğunu söyledi. Şuan 36+4üm. Çarşamba günü kontrole gidicem ne kadar oldu kilosu bilmiyorum ama kendime söz verdim yani bu kilo durumunu kendime boş yere takıp eziyet etmiycem. İnsanlar hep konuşur konuşuyor da. Dua edelim sağlıkla gelsinler kilonun önemi yok önemli olan gelişimi..💚