Herkes ayrı bir şeyi kafaya takıyor. Benimki de 36+5te 3550 idi. Normal doğum zor gözüküyor göbeği 39 ile uyumlu dedi doktor. Ben de daha fazla kilo almasın, gelsin istiyorum. Bugün telefon açacağım tecrübeli ebeler de çatı muayenesi yapacak ve karar alacağız. korkuyorum