_eliiff Hamileliğinizde ne tarafa doğru yatıyorsunuz ne taraf daha sağlıklı acaba bi de düz yatınca sırt ağrınız oluyor mu hanımlar
Haticecebrail21 _eliiff ilk 3 ay sol tarafa yatmak daha saglikli bebeislere kan daha iyi gidiyor sonraki aylarda sag ve sol tarafa uzanarak uyuyabilirsiniz sırt ustu yatmayi da uzun sureli olmayacak sekilde olsa daha iyi olur
Minnosbaby _eliiff doktorum sol tarafa yat diyor ama deniyorum canım zaten 1 ayım kaldı uyuyamıyorum ki ne tarafa dönersem döneyim 😊
Derya_gumus _eliiff ben uyuma seklime dikkat etmeye calisiyirum ama uyuduktan sonra bi uyaniyorum hep sırt ustu yatiyorum hep sagima yatabiliyordum hic soluma yatamiyodum hamileliktede sola uyumak gerekiyormus hamile yataklari var ondan alicam yoksa gece istemsizce cok donuyorum
Anonymousmom _eliiff Uzun süre hiçbir tarafa yatamıyorum ağrım oluyor yastıklarla destekleyince brsz rahat ediyorum
_eliiff Kubraakn benimde sırt ve bel ağrım oluyor o yüzden sormak istedim 8. Haftada daha böyle olur mu ki 🙄
_eliiff Minnosbaby maşallah siz yolun sonuna gelmişsiniz hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah canım 😊
Minnosbaby _eliiff inşallah canım amin hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bu sıcaklarda işimiz çok zor
_eliiff incircekirdegi93 bazıları da hamilelik yastığına çok iyi diyor ama kanepe de mantıklıymış teşekkür ederim bilgileriniz için 🥰
ruveyda3849 Derya_gumus ben de özellikle soluma yatıyorum ama gece hep sırt üstü yatarken uyanıyorum. Yastık koyuyorum sırtıma artık. Her döndüğümde uyanıp tekrar zorla sağa ya da sola doğru yatıyorum.
_eliiff Derya_gumus aynen benimde o şekil valla birden sırt üstünde buluyorum kendimi ve sırtım çok ağrıyor sonrada 🤦🏼♀️
Sinemm88 Sağıma yatabiliyorum ben. Yastıkta alamıyırum bacaklarımın arasına cünkü o zamanda sırt ve bacak ağrım oluyor nedense. Sırt üstü yattıgımda bebiş acayip kıpırdanıyo rahatsız oldugunu hissediyorum
Derya_gumus _eliiff benimde oyle normal yatakta da bazen uyumak istemiyorum koltukta uyuyorum belim cok agriyo valla simdiden boyleyse 7 aydan sonrasini dusunemiyorum :))
Delimavi Haftada bir gebe olarak ilk aylar istediğiniz gibi yatın zaten 7. Aydan sonra sağ tarafınızda sol tarafınızda çürüyecek başlarda kasarsanız sonu hiç gelmez. İnternette banu çiftçinin videosu var bu konuyla işgili 5. Aya kadar sırt üstü yatmanın sıkıntılı olmadığını söylüyor.
Pineapplee Delimavi bende ayni size katılıyorum 😂 ilk aylar kafama göre yattım hiç önemsemedim zaten sonra yatamam diye iyiki de öyle yapmışım şuan 3. trimestere girdik zaten sırt üstü yatinca bel agrisindan durulmuyor sağa sola dönmekten de gina geldi bile 😂😂
_eliiff Delimavi içimi rahatlattınız teşekkür ederim internete kalırsak hep kötü şeyler yazıyorlar 🤷🏼♀️
_eliiff Derya_gumus al bendende o kadar bende öyle düşünüyorum ama yeter ki o günleri görelim inşallah hayırlısıyla 🥰