Aysel_mslmv
Banada erkege benziyor ama kordonda olabilir demislerdi aonrasinda bebegim hep kendini sakladi taki detayliya kadar dr%99.9 dedi ama bir kere kontrole gidince de sorucam evet degisen oluyor dayimin cocuguna kız dediler sonuna kadar pembe battaniyelerde erkek gelmisti bazi drlar bir kere bakuyor cinsiyet soyleyince bir daha bakmadan aynisini soyleyebiliyor ama bu zamanda daha ileri ultrasonlar bence yanilma olmaz ama senin bebegin daha ufak kesin detaylida iyice arastiriyorlar o zamana kadar bekle derim