Elfibrhm2609 ☺ Tamamen psikolojik bence bende hep kendimi buna hazırladım ama bebişin kafası azıcık büyük olduğu için çok dikiş atılmaması adına sezaryen söylüyor doktor ciddi deformasyona neden olur çünkü diyo bende birazda çatı darlığı var hala o darlık sürüyorsa dedi(ilk doğumda son haftalara kadar esneme ihtimali varmış) sezaryene gün verirm demişti bakalım❣ Oda doğum oda doğum benim için oğlumu sağlıkla versinlerde