Yamanyaman normal doğum zaten aynı adet sancısı gibi kasılmalar oluyor karnin çok sertleşiyor bebek belli bir yere toplanıyor erken doğum riskim olduğu için geçenler de 2 gün hastane yattım doktorum yatışımı yapti önlendi çok şükür kasılma ve sancim çoktu ama kanama felan yoktu çok şükür açılma da yoktu şuan 31 haftalığız inşallah 36 kadar gelir isek gerisi de hayırlısı olsun