demirrleydi_ ipek76 ayy bunlar yine iyi günler bebek doğsun hiç uyku yok uyumak istiyosun ama bebiş izin vermiyo saat başı uyanıksın uykuya hasret kaldım hamilelik günleri daha rahattı 😫
ipek76 demirrleydi_ herkes aynısını söylüyor vallahi 😁 sağlıkla gelsinde oğluşum uykusuz gecelere razıyım🫶
demirrleydi_ ipek76 amin sağlıcakla kucağına alırsın inşAllah🌼 düşün şuan emiyo bi iki saat sonra yine uyanıyosun bide bugün 2. Ay aşılarını yaptırdım fazlasıyla huysuz bana yapışık olmak istiyo🥴
ipek76 demirrleydi_ yaa kıyamam☺️ eminim bütün zorluklarına rağmen çok çok güzel bi histir, Allah hepimizin evlatlarını bağışlasın 🤍🥰
LisaveEdizinAnnesi Ya kızlar bende 27+2 yim ama benim de 2-3 gündür kuyruk sokumum batıyor. Özellikle sol bacağıma baskı yapınca çok kötü oluyorum. Sanki çok erken başladı ya ben napcam