Ben kendi kendime nazar ettim sanırım daha öncede burda yorumları okumuştum uyuyan yoktu bende o zamanlar 30 haftalık hamileydim simdi 34 haftalık hamileyim gözümden uyku akıyor ama uyuyamiyor çiş sorunu hep vardı ama kalkiyordum sonra hemen geri uyuyordum, uyurken bebegin hareketlerini bile duymuyordum ama artık sabah ezanlarimi dersiniz 6 lar 8 Lee mi dersiniz anca uyuyrum oda öğlen uyaniyrum 1 de hala uykusuzum ..