Birsenvergili canım ben 2 Eylül'de doğum yaptım 37+4 günlükken doktora gittim 2 cm acilman var kasılmaların olursa nstye gel dedi yatis yapabilirim ama yapmiycam dedi bende sancim olmadan gitsem suni sancı vericekler diye kasilmalarimi çok onemsemedim 38+4 günlükken bir anda sancim geldi ve yarım saat içinde 2 dkda bire düştü sancı gelince baygınlık geçirecek gibi oluyorsun anlamaman mümkün değil neticede hastaneye gittiğimde 8 cm acikligim vardı doktorum ev kıyafetleriyle zor yetişti :) 2 saat içinde dogurdum oda doktor geç geldi diye Allah herkese böyle doğum nasip etsin ve sancılarının 2 dkda bire düşmeden bence gitmeyin hastaneye acikliginiz olsa bile sanciniz yoksa hastaneye yatis yapmayin yoksa mecbur suni sancı ile doğumu baslatiyorlar