Selamcanim Brcprms başlarda hormonlar öyle yapıyor. Eşimle asla tartışmayan ben hatırlıyorum da zulüm olmuş o günler bize. Ayrıca bende 6 sene anksiyete tedavisi oldum. Geçiyor bu günler. Kitap okuyun. Kendinizi dışarı burun yürüyün birilerine gidin. Biliyorum çok sıcak üşengeçlikte oluyor ama hepsi geçecek.
Aslimsii07 Brcprms ilaç Sedanuratlan hayatım ben tedavi görürken hamile kaldım hemen bıraktım maalesef ilaç yok piskolog tedavisi öneriyorlar işe yarıyormuş benimde 1 inde randevum var inşallah iyi gelir ama ben sigara içiyordum bir anda bıraktım 1 hafta önce aklıma bile gelmiyor şuan biraz daha iyiyim sanki
irem_ctn7 Brcprms bende de oldu ben 6 sene boyunca ilaç tedavisi görüyordum. Hamile kaldığımı öğrenince bıraktım hemen şu anda 12+2 ve ben her gün evde bakara suresi ve inşirah suresi dinleye dinleye rahatladım duaların rahatlatıcı etkisi çok fazla ve her bu durumu yaşayınca la havle çekerek uyumaya çalış olmadığını düşündüğün zamanlarda bile devam et yararını görürsün kuzum
Elifikra01 Brcprms Canim allah yardimcin olsun Oyle oldugunda derin nefes al gececek de ve temiz hava al
Elifikra01 Selamcanim Ya inanmicaksin belki ama evet bende oyleyim herseye sinirleniyorum 1den fazla ayni seyi soylemek bile tahamulumu asiyor esim mızmizlanmaya basladi sen 9 ay boylemi olacaksin diyor 😔
Nurellak Bende de hem panik hem anksiyete var doğumuma 2 hafta var çok korkuyorum nabzım ve anksiyete tansiyonum hemen yükseliyor Allah yardım eder inşallah 🙏🏼 Sakinleştirici vuruyorlarmış sezeryanda bende o yüzden sezeryan tercih ettim bakalım
Elifikra01 Nurellak Canım gecmis olsun belirtileri neler anlatırmisin bende 15 haftalık hamileyim çarpıntim oluyor arada sallıyor resmen bedenimi ve nefes alamiyorum
Nurellak Elifikra01 bana terleme geliyor başım dönüyormuş gibi oluyor zaten hemen tansiyonum yükseliyor dün sağlık ocağına kontrole gitttim orda bile heyecan yaptım tansiyonum yüksek çıktı nefes darlığı oluyor doğuma nasıl gideceğim bilmiyorum valla
Elifikra01 Nur-seyma6868 3 gebelik yasadim hic yasamadim her gebelik baska olur derlerdi inanmazdim dogruymus 😔
Elifikra01 irem_ctn7 Allah razi olsun canim yani bu yasadiğim manevi rahatsizlik olabilir mi diyorsun 💐
irem_ctn7 Elifikra01 Rabbime sığın diyorum kuzum. Düşük tehlikem var ilaç kullanıyorum lekelenmem hala devam ediyor içimi bozmadan Rabbime sığınıyorum hiç bir kulunu geri çevirmez ❤️🙏 Dua ve sabır her şeyin ilacı 🌸