Nskyhn Merhaba 28+4 haftalığız. 1 saattir genitalde sol taraftan bir şey batıp çıkıyor sanki ara ara oluyor. Bu zamana kadar bel ağrısı, kasik agriisi hiç yaşamadım. Şimdi böyle bıçak gibi batıp çıkıyor. Korktum birazcık ne olabilir? Bir düşünceniz var mı?
Alisa015 Nskyhn Dinlen geçerse yalancı sancı ola bilir bu haftalardan başlar yalancı sancılar genelde
humeyrasmother Alisa015 bende 6+6 yım dün vajinama baskı hissettim 4 5 kere ayaklarımı uzatınca geçti çok korktum sancı mi acaba benimkide
Nskyhn Ormanmeyveli hayır yok yukarıda bebeğin hareketlerini hissediyorum şu an aşağıda sadece bıçak batıp çıkması var
Ormanmeyveli Nskyhn Ya şöyle doktorum bana eğer günlük hayatını etkileyecek bir ağrın olursa acile gel demişti. Ağrının şiddeti giderek artarsa ve seni uyutmayacak hale gelirse mutlaka git. Karnını kontrol et sertleşme toplaşma var mı. Ayaklarının altına yastık koyup soluna yat dinlen bakalım. 28. Haftada maalesef çatı genişlemeye ve yalancı sancıları başlıyor. Bu haftadan sonra ağrılara alışmak lazım 🥺🤲🏻
denizmoms Nskyhn aynısını ben de yaşıyorum benim de 28 haftalık 1-2 haftadır ara ara oluyor. Cumartesi doktora gitmiştim doktor baş aşağı pozisyona gelmiş dedi. Herhangi bi sorun yok dedi. Benim ritmik de olmuştu doktor hıçkırığını hissedersin o şekilde dedi
Nskyhn denizmoms oh çok şükür umarım öyledir. İlk defa olunca çok korktum bir an da. Dün doktordaydim hiçbir sorun yoktu bir an da olunca dedim Allah Allah. Şu an başı asagidaymis dün öyle demişti
Nskyhn Ormanmeyveli tamam canım benim çok sağ ol. İlk defa olunca korktum. Dün kontrolde hiçbir sıkıntı yoktu
gulnurce Nskyhn bebek büyüdükçe oluyormuş canım 35 haftalık olduk halen ara ara çekiyorum o ağrıyı magnezyum eksikliğinden de oluyor sade sodayı deneyebilirsin iyi geliyor hiç korkma 🌸🫶🏻
Nskyhn gulnurce her gün 2 tane maden suyu içiyorum ama bebek yapıyor olabilir cunku dün kontrolde hiçbir sorun yoktu. 🙏
Nskyhn denizmoms 1 saattir ara ara öyle geldi böyle yataktan kalkacak kadar o yüzden korktum neyse aynısı içim rahatladı
Ormanmeyveli Buarada bol su içip ılık bir duş almakta iyi gelebilir rahatlatır ya da evde magnezyum ilacın varsa bir tane at
denizmoms Nskyhn insan tedirgin oluyor. Bide dr.kağan kocatepe var duymuşsunuzdur belki onun youtube videoları biraz rahatlatıyor beni. O da hamilelikte bu tarz şeylerin normal olduğunu söylemiş
Nskyhn denizmoms ay canım sızlana sizlana uyuya kalmışım bebeğin hareketleri ile uyandım çok şükür devam etmiyor. Çok teşekkür ederim 🖤 alışmam lazım demek ki