Deletedmom52620 Kızlar beğendiğimiz isimleri bu post altında toplayalım kız erkek arkadaşlara da de fikir olur. 🥰 Sahre Ahsen Lina Mila Aleda Alin Efra Pera Maysa Ayda Yade Ayza Afra Efsa Kayla Umay Vera Verda Yankı İzem Aysen Laden Lavin Lavinya Lalin Sayra Nas Ayda Belfu Beste Ebrar Erna İlsu İda Yüsra Duha Şura Şuara Erva Esila Elisa Meva Dua Hüma Ravza Efili İdil Laren ————— Alaz Aral Arel Çağan Çağıl Deha Duhan Giray Gökalp Göktürk Hazer Kutay Noyan Pars Pamir Yankı Arkın Çınar Doruk Evren Gökalp Ilgaz İlkan Ayas Cenker Diyar Dora Ilgın Ogün Okay Yasir Yekta Yarkın Çağlar Mirhan Yüşâ Zeyd Ahlas
Feyza-nur Deletedmom52620 maşallah isim bırakmamışsın 😂😂 Erkek : ardıç - aras - uras - ege Kız: duru - asya - ada - aişe
Hilal_-aggul Deletedmom52620 oğlumun ismi Muhammed Emin ❤️ 2inci hamileyim kız olursa Amine Lina Erkek olursa da emir efe
minigimherseyim Elisa isminin anlamını bilen var mı ? Cennet kapısında bekleyen melek degil diyorlar caiz mi koymak ? Bilen varsa söylerse cok sevinirim. ♥️🙏🏻
asena0609 minigimherseyim Caiz mi bilmiyorum ama kızım olsaydı esila düşünüyodum oğlum oluyo isimsiz kaldı oğlum 😅
Bebek2306 minigimherseyim elisa her yerde cennet kapısında bekleyen melek olarak geçiyor ve caiz olduğu yazıyor söylediğimiz hiç bir hocadan da caiz olmadığına dair donut almadık biz. Dger anlamları da biri Allahin ahdı yemini diğer bir anlamı da Hz. Zekeriyanin eşi olarak geciyor
Elf96 minigimherseyim Elisa ismi elisabetten geldiğine dair bi yazı okumuştum o yüzden koymak uygun olmayabilir .
Elf96 minigimherseyim instagramda isimleringercekanlamlari diye bir sayfa var orda daha açıklamalı yazıyor fotogrqf paylaşmadım buradan aticaktim 😊
Rnp Meze yazel ile Arya arasında kaldım ama abisi yazel dio babası arya diyo.çok zormuş karar vermek 🙈
Meze Rnp çok zor önceleri asel düşündük vazgeçtik aryada karar verdik sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🧿🙏
Meyra41 Ahsen güzel erkek demek hesna ise güzel kadın demek bende ahsen koymak istiyordum öğrenincw şok oldum :))
Hareketvakti Meyra41 ahsen hasen kökünden geliyor güzel olan demek ☺️ Ahsenin erkek ismi olarak kullanılışı ise Hasan ismidir o da aynı kökten gelir ☺️ Yani Ahsen kız ismi olarak kullanılır
Htccmmvv Meyra41 H S N güzel demek Ahsen Arapça da Efal kalıbında en güzel demektir En güzel erkek veya kadın değil ☺️Bizim kültürümüzde erkek ismi olarak tercih edilmez onun yerine Hasan ismi Efendimizin torunu ehli beytten olduğu için tercih edilir
Meyra41 Rnp evet turkiyede kız ismi kullanılıyor ama ne yazikki anlam itibariyle güzel erkek demek :)
Simgekat Eyll64 masal çok güzel bi isim ama artık çok var bayağılaştı bence Sadece Gökçe de güzel hatta gökçe aksel duymuştum oda çok güzel.
minigimherseyim asena0609 valla benim oğlan olsa aklımda bi kaç isim vardı 😄 daha cabuk karar verirdim ama kız ismi cok bide anlamları anlamsız😅size fikir metehan, kağan, kıvanç ☺️
Barbekusos Erkek ismi olarak Yalın, Doruk, Agâh, Barkın, Ali, Barbaros. Kız ismi olarak Simay, Pelin, Fercan, Doğa, İnci, Peri. Bence bu isimler cok guzel :)