Semrasular kesinlikle aynı ağrı değil.
Benimde çok ağır geçerdi regl ağrısı.
Ağrıdan sapıtırdım. Herkeste doğum sancısıda böyle vs derdi.
Normal doğum yaptım. Kesinlikle 180 derece farklı bir ağrı.
Doğum sancısı gaz spazmı gibi. Kasıklarına kramp giriyor. Kabız olursunda aniden kraöp girer kitlenirsin onun tadında. Üşütürsün kasıkların ağır ağır kramp gibi ağrır onun gibi. Kitleniyorsun hareket edemiyorsun. Belin kalçan karnın o an kopuyor. Kramp öyle şiddetliki saçını başını yoluyorsun sığınamıyorsun.o an ruhunu teslim etmek istiyorsun.tek acını yaşamanın yolu o acıyı çıkartmanın yolu böğüre böğüre bağırmak.
Regl ağrısı tadında asla deil.
Regl ağrısı ne kiiii , ki ben hastanelk olan biri olarak bu kadar diyim.
İşte saniyeler içersinde böyle bir hafifliyor bir nefes alıyorsun ama sancı geçmiyor sadece hafifliyor. Sonra yeniden diyorsunki geliyor 😀😂😂😂 korkutmak gibi olmasın ama olan bu.
Çatala çıkıp ıkınıp doğurmakta bişe yok. Önemli olan o ana ulaşmak.