Poyii yaa güzelim sende ağır şeyler yaşamışsın şimdi nasıl sağlığın? Allahım evlatlarını sana bağışlasın kuzum. Bana da tek yumurta ile gebe kalabilriian dedi ama çok korkuyorum bir doktor istersen gebelik planla sezeryan ile alırız doğumda dedi. Başka doktor ise bu hafta içinde karar ver ameliyat olman lazım dedi. Smir test alacaklar benden sonuçları bekleyeceğiz. Şuan iki ara bir deredeyim bir yanım hemen gebe kalmak istyor ama iki ayım çöp oldu gebe kalamadım. Bu ay yine deniyoruz soğan kürüne de başladım inşallah müjdeli haberler alırım 🙏🌺