Merhabalar bu durumu en ağır yaşayanlardan biri olarak size yazmak istedim bende de 3 sene önce dermoid kist çıktı ve o zaman ki doktorum farkedemedi kistim büyüdükçe büyüdü en son, son safhada kistim patladı ve iç kanama geçirdim bir gece iç kanamalı bir şekilde evde geçirdim doktorlarımızı çok seviyorum benim ablam da bir doktor fakat bazıları bizi yanlış yönlendirebiliyor o yüzden artık 2-3 doktor a gittikten sonra bşr karar veriyorum neyse iç kanama başlayınca apar topar ameliyata alındım ve dermoid kist iç kanama geçirdiğim birgün içinde sağ yumurtalığımı çürütmüş dermoid kist temizlendi ve sağ yumurtalığım alındı bende sizin gibi çok korktum bir süre psikolojimi düzeltemedim ve sözümün olmasına iki hafta vardı sonuç olarak sevdiğim kişiyle evlendim sol yumurtalığımla hamile kaldım 1.5 yaşımda oğlum var ve şimdi 10 haftalık hamileyim hiçbir sıkıntı yaşamayarak oldu ikiside içinizi lütfen ferah tutun o yüzden yazıyorum size tavsiyem kimseyi dinlemeyin gerekirse 3-4 doktora gidin kendinizi kötü bir psikolojiye sokmayın psikolojisini o zamanlar bitirmiş biri olarak söylüyorum rabbim isterse herşey olur doktorum şuan diyoki bana 5 tane bile doğurursun sen önemli olan diğer yumurtalığın sağlıklı oluşu inşallah tez zamanda evladınızı kucağınıza alırsınız ve bu kistten kurtulursunuz.