Kele-bekler1 12. Haftamda bende covid oldum aşırı derece baş ağrım sonrasında boğaz agrısı ve öksürükle devam etti sonra gribe çevirdi hapsşırık öksürük burun tıkanıklığı nefes alamıyodum yatonca aglıyodm artık hepsi vardı biraz ağır geçirdim yapabildiğim tek şey bol bol dinlenmek c vitamini ateşim düşsün diye soğuk tülbent koyuyodum sirke kokusu midemi bulandırdığı için bel ağrısı içinde sıcsk su torbasını beline koyabilirsin ben koymuştum ama sakın kasıklarına koyma ısıtmasın kasıklarını Allah korusun bebeğe zarar verebilir gelişim evresinde. Ben bide doktoruma kan sulandırıcı sormuştum bana özelliklee kan sulandırıcının iğnesini vermişti 1 hafta kullandım covid kan pıhtılaşmasına sebep olabiliyor cunku. Bu arada benimde tüp bebek ve 3. Denemem oyüzden kesin sor doktoruna bu kan sulandırıcı olayını bence cocugun kan akışı etkilenmesin.