Arkadaşlar 6+5 haftalık hamileyim bugün covid olduğumu öğrendim sadece belim agrıyor ve halsizlik var bide bogazlarım kötü siz nasıl atlattınız neler yaptınız yazar mısınız lütfen bebeğime bisey olucak diye çok korkuyorum 3. Tüp bebek denememde tuttu çok emek verdim neler yapabilirim yazın ne olur 🙏🏻