Nil- Yusuflina muz ceviz yumurta ve yoğurt bol bol yiyin bence tabi herkeste işe yarar mı bilmiyorum ama denemekte fayda var ayrıca muz yeşil olursa lif açısından daha zengin oluyor daha faydalı ve glutensiz yulaf da yiyebilirsiniz yoğurdun içine katıp
Yusuflina Nil- yavrum yemediğim tek şey saydıklarından yulaftır ben alıyorum ama bebişine yaramıyo ben kilo almasam beslenmeden dicem ama öyle değil
Emineengin123 Bende pazartesi gittim. 33+4 deyim. 1862 kilo az dedi takip etcez haftaya tekrar bakcaz. Kilo alım durduysa ona göre alırız bebeği dedi. Bende cok endişelendim ama. Doktor korkma dedi moral verdi. Sağlıkları yerinde olsun yeter bencede. 🥰
busey_42 Yusuflina ayy evet canım ya benimde 35+5 2 kilo dedi ama bende 18 kilo almışım hep kendime 😔. İnşallah alır bakalım günlük muz, süt tüket canım ben yarın başlıyacam. Önce de yiyordum ama düzenli değildi
Aminenin_annesi Yusuflina benim bebeğimin kilosu güzel 33 haftalığım 2200 gram ekstra yedigm birsey olmadı ama yoğurt ve peynir cok severim meyve cok yerim yumurta da neredeyse her gün yerim . sen de bunları artırırsan belki faydası olabilir