Seda54 canım ben keseyi gördüm hapa başladım ekopirn 100 mcg kalp atışını duyduktan sonra cleaxan 0.4 iğne kullnamaya başladım . Progestanı 13. Haftamda bıraktım şimdi 25 haftalık gebeyim hap ve iğneye devam ediyoruz inşallah sağ salim kavuşuruz minik adamla . Rabbim sizinde gönlünüze göre versin inşallah sağlıklı bir gebelik geçirirsiniz